bumerang i kolor
12 listopada 2011Australijskie linie lotnicze Strategic Airlines z Brisbane zmieniają nazwę i identyfikację.
Za zmianę odpowiada agencja CumminsRoss z Melbourn. Info podaję za Tagebuch Design
Pomysł wykorzystania w sygnecie bumerangu świetny, leci i wraca. Świeża kolorystyka dużo przyjemniejsza niż wcześniejsza granatowo-czerwona sztampa. Wszedłem także na link firmowy airaustralia.com i jak na razie można tam obejrzeć ostre zderzenie nowego ze starym – mamy już intro z nowym znakiem a za nim idzie stara jak najbardziej zawartość ze starym znakiem. Wygląda to dość komicznie.
A tak przy okazji kolorystyki i hasła „kolor” – czasem proste zdefiniowanie tegoż koloru bywa trudne. W piśmie branży gadżeciarskiej Gifts Journal Polska (nr 41) przeczytałem taki lapsus a propos modnych kolorów lata:
„W tym sezonie przodował będzie najmodniejszy obecnie kolor magenty, powstający z połączenia czerwieni i niebieskiego – twierdzi Weronika Pędziwiatr z firmy MACMA Sp. z o.o.”
Pamiętacie jeszcze akcję Free magenta? Też mam ochotę uwolnić magentę, tym razem od składowych.
Podobne artykuły
logo marka
Tagi: Air Australia Airlines bumerang CumminsRoss Gifts Journal kolorystyka magenta Strategic Tagebuch Design
komentarze 2
Właściwie po stwierdzeniu pana b.reprezentanta, a obecnie prezesa PZPN że „godło schodzi na psy” nie ma co komentować. Ten typ myślowej aberacji trudno nazwać choćby żenadą.
Szanowny Panie Andrzeju,
czekam na Pański komentarz odnośnie zamieszania na linii PZPN-Nike-kibice w sprawie braku herbu na koszulkach reprezentacji
z uszanowaniem,
Piotr