odchodzi kolejna legenda
25 stycznia 2017Znana marka samochodowa Aston Martin zmienia logo. Diametralnie. Nie zobaczymy już znanych wszystkim skrzydełek.
Historia znaku Aston Martin.
Nowe logo zrywa z dotychczasowym kształtem dość radykalnie, idąc w kierunku pierwszego znaku marki, jednak zgodnie z trendem minimalistycznym.
Hm, przyznam, że zmiana dość zaskakująca i sugerująca chyba rozszerzanie marki. Przyznam też, że chyba nie do końca jestem przekonany do tej zmiany.
Podobne artykuły
Aspagio, zaprzeczyłeś i co dalej? Bo na jakiejś podstawie ta ocena padła, to poproszę o fakty na jej poparcie. Tak było by chyba sensownie nie sądzisz?
ja znalazłem jedynie takie pół zaprzeczenie na Twitter:
„Andy Palmer
@AndyatAston
For those who reached out, we have no intention to remove/change the Aston Martin Wings.This logo is for merchandise” czyli nie mają zamiaru zmienić, ale nowe logo będzie, dla nowych towarów/gadżetów.
Przyznam, że to dość dziwne tłumaczenie, to inne logo dla gadżetów.
Patrząc na logotypy Astona i kontekst historyczny dat – nie mogę się powstrzymać od pewnych skojarzeń.. Krótko mówiąc, idą z duchem czasów.
Przeciez prezes AML podal, ze nie zmieniaja logo samochodow. A tekst w notce jest bzdurą.
Wojtek nie jest bzdurą, skoro tenże szef potwierdza pośrednio, że to ich nowy znak na gadżety. Ciekawostką jest to, że nie przypominam sobie by jakaś firma samochodowa używała na gadżetach innego niż oficjalne logo. Za to pamiętam podobne tłumaczenia gdy trzeba było się wycofać elegancko z nietrafnego pomysłu na nowy znak.
Wychodzi na to, że to postprawda, niesprawdzona, niezweryfikowana, opublikowana w pośpiechu.