jak zostać ekspertem
7 lipca 2011Reklamy przychodzące w spamie mailowym bywają różne, jedne irytują masakrycznym dizajnem, inne są ciekawe i zrobione z polotem, a i dbałością o każdy szczegół, ale częściej zdarzają się takie kwiatki nieprzemyślane, jak ten poniżej. Dodam że przyszedł w mailu pod tytułem Jak zostać ekspertem?
No to już wiem jak zostać, wystarczy nie zwracać uwagi na pierdoły… a przy okazji super reklama profesjonalizmu. Gratulacje.
Podobne artykuły
a jednak;) poniekąd taki pokrak odniósł sukces został zapamiętany a Pan poświęcił mu wpis i zyskał już 5 komentarz;) a tak poważnie to lubię sobie takie potworki zachowywać w folderze DIZAJN JAK U MAMY:)
Fakt, ochyda! Ale często jest tak że takei ochydztwa zostają najbardziej w pamięci bardziej niż inne wymuskane reklamy z wisienką na górze. Chyba że jest w tym spamie przewrotność zaplanowana;)