Wibracje, wariacje, adaptacje
31 lipca 20093 nowe kreacje ze świata warte zainteresowania.
Wibracje. Nowe logo miasta Ruhr
autor: Agentur Koch Essen
Źródła: stadt-ruhr.de, ruhrnachrichten.de, blog.stefano-picco.de
Wariacje. Nowe logo miasta Melbourne
Stare po lewej, nowe po prawej. Miasto pokusiło się o zmianę dotychczasowego, dość tradycyjnego i mało interesującego logo na bardziej nowoczesne autorstwa Landor. Koszt wprowadzenia – około 240 tys dolarów.
Nowy znak daje duże możliwości wariacyjne, co widać powyzej a także na materiałach przygotowanych zgodnie z nową identyfikacją
Żródła: youtube, underconsideration.com, theage.com.au,
Adaptacje. Nowa identyfikacja Cornell Lab of Ornithology
Stare
Nowe autorstwa studia Pentagram
Sygnet jest adaptacją ilustracji Charleya Harpera (po lewej)
Żródła: underconsideration.com
[…] ekspozycji. Wystarczy popatrzeć na, nie tak w końcu dawne, propozycje identyfikacji AOL, Melbourn, czy, daleko nie szukając, wcześniejszą o kilka miesięcy propozycję brandingową autorstwa […]