Trzeci pogrzeb…

12 czerwca 2007

Chwyty marketingowe w celu przyciągnięcia klienta bywają różne, mniej lub bardziej wymyślne. Niektóre powielane czasami w setkach mutacji, zależnie od inwencji twórców i towaru, jaki chcą tą metodą nam sprzedać. Jedną z takich znanych i ogranych technik jest zachęta do zrobienia kolejnych zakupów po niższej cenie. Wydawać by się mogło, że w tej akurat materii niewiele może zaskoczyć, poza skalą zaoszczędzonych pieniędzy przy ewentualnym kolejnym zakupie. A jednak! Firma BRATEK (prosektorium) z Zawiercia postanowiła skorzystać z tego ogranego chwytu i powalczyć o Klienta. Efekt taki oto:
tablica reklamowa firmy Bratek prosektorium
fot. Martyna Janoska

Trzeci pogrzeb za jedyne 200,-! żyć nie umierać, przepraszam – umierać nie żyć.

Na marginesie: zadziwia finezyjna nazwa… Bratek prosektorium… No cóż… czekam na ofertę darmowych wczasów dla nieboszczyka, przy zakupie trumny. A tak przy okazji, i dla kompletności usług, na owej dyskusji, w portalu GL, jest jeszcze reklamka „nagrobki posezonowa wyprzedaż”.

Niech spoczywa w spokoju, zadowolony z rabatu.


Nie ważne jak, ważne żeby o nas pisano. W zasadzie im bardziej kontrowersyjnie tym lepiej, bo większy rozgłos. Swoją drogą ciekawe do czego to doprowadzi w przyszłości.

W tym wypadku podejrzewam raczej bezmyślność w dążeniu do zareklamowania się lepiej niż konkurencja. Nie przeceniałbym aż tak :)

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*

 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy

  • Tagi