Trzeci pogrzeb…
12 czerwca 2007Chwyty marketingowe w celu przyciągnięcia klienta bywają różne, mniej lub bardziej wymyślne. Niektóre powielane czasami w setkach mutacji, zależnie od inwencji twórców i towaru, jaki chcą tą metodą nam sprzedać. Jedną z takich znanych i ogranych technik jest zachęta do zrobienia kolejnych zakupów po niższej cenie. Wydawać by się mogło, że w tej akurat materii niewiele może zaskoczyć, poza skalą zaoszczędzonych pieniędzy przy ewentualnym kolejnym zakupie. A jednak! Firma BRATEK (prosektorium) z Zawiercia postanowiła skorzystać z tego ogranego chwytu i powalczyć o Klienta. Efekt taki oto:
fot. Martyna Janoska
Trzeci pogrzeb za jedyne 200,-! żyć nie umierać, przepraszam – umierać nie żyć.
Na marginesie: zadziwia finezyjna nazwa… Bratek prosektorium… No cóż… czekam na ofertę darmowych wczasów dla nieboszczyka, przy zakupie trumny. A tak przy okazji, i dla kompletności usług, na owej dyskusji, w portalu GL, jest jeszcze reklamka „nagrobki posezonowa wyprzedaż”.
Niech spoczywa w spokoju, zadowolony z rabatu.
Podobne artykuły
Nie ważne jak, ważne żeby o nas pisano. W zasadzie im bardziej kontrowersyjnie tym lepiej, bo większy rozgłos. Swoją drogą ciekawe do czego to doprowadzi w przyszłości.
W tym wypadku podejrzewam raczej bezmyślność w dążeniu do zareklamowania się lepiej niż konkurencja. Nie przeceniałbym aż tak :)
http://festiwalhumoru.interia.pl/konkursy/fotozart/zdjecie/434721
W temacie :)