Ot misz-masz masz
18 stycznia 2008Nie aż tak dawno temu Unilever wprowadził swoją odmienioną identyfikację
i już mamy próby naśladowania tamtej idei, jak to bywa z epigonami w wersji niestety dużo gorszej
Świat Zdrowia to program marketingowy. Opracowała go w 2007 r. Agencja HealthWay cytując tekst Łukasza Szewczyka z portalu media2:
Agencja HealthWay opracowała strategię komunikacji obejmującą szereg działań, począwszy od logotypu programu poprzez przygotowanie wizualizacji aptek i zaprojektowanie narzędzi budujących relacje pomiędzy farmaceutą, a pacjentem.
Sprawa wykorzystania idei Unilevera jest bezsprzeczna, widać przy ogromie zadań zabrakło pomysłu na własną kreację. Że nie wspomnę o przemyśleniu, tej zapożyczonej. Wyszedł „worek z prezentami”, wrzucone jak wpadło pod rękę.
A skoro już się czepiam, to – co robi w samym środku krzyża waga, symbol sądu i prawa? że niby też się waży różne ingrediencje? zapewne, ale warto znać i zwracać uwagę na symbolikę używanych elementów. Bo oto mamy kolejny ciekawy element w znaku – lampa Alladyna. Miłej zabawy w szukaniu kolejnych.
Ot misz-masz masz.
Podobne artykuły
identyfikacja logo
Tagi: Alladyn element identyfikacja naśladowcy symbolika Unilever
komentarze 2
Waga może być symbolem wyznaczania ilości składników potrzebnych do danego leku. Ale to, że przypomina logo Unilever nie ma się co sprzeczać.
Ehh, nawet nie wiesz jak mi było wstyd, gdy w pierwszym miesiącu pracy w HW znalazłem to logo w sekretariacie, nazwałem głośno tak jak się to nazwać powinno i dowiedziałem się, że to "nasze" dzieło.
Teraz już tam nie pracuję, więc moralnie mam spokój. ;)