logoogórki
21 lipca 2011Ogóras pierwszy samoróbny.
Jak donosi Marketing przy kawie:
„Od 20 lipca Grupa Pracuj wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Znak firmowy nawiązuje teraz do logo serwisu Pracuj.pl.”
„Zastosowano wspólny kształt, krój czcionki oraz gradienty. Za przygotowanie nowego Corporate Identity odpowiedzialny był dział marketingu Grupy Pracuj.”
Miodzio. Było nijako, oddzielnie, teraz będzie ujednolicona nijakość grupowa. Ciekawe co jeszcze, poza znakami i przeróbką stron, to „Corporate Identity” zawiera, w końcu CI to nie tylko strona wizualna.
To w sumie dobry przykład na polską specyfikę specjalizacji, zajmowanie się nie tym na czym się znamy, czyli marketingowcy projektują identyfikację, zamiast opracowywać strategie marketingowe. Może z tym marketingiem już u nich krucho…. Nie oni jedyni, co biorą się za takie rzeczy wbrew własnej specjalności, mamy wydawnistwo – co zamiast wydawać książki robi logosy, agencje PR – co na pijarze widać kokosów nie zbijają a żyć trzeba, jest też kancelaria…. W końcu „syn sąsiada co ma kompa wali takie znaki w 5 minut”. Stańczyk miał rację, dochtorów ci u nas dostatek.
PS Panowie Projektanci nie ma co czekać, podejmijcie wyzwanie. Zajmijcie się opracowywaniem tego czego nie umiecie, a oni już nie chcą – strategiami marketingowymi i pijarem.
Tani ogórek powiatowy.
Oleśnicki powiat był też postanowił się ologować i postawił na jakość… ceny, co widać poniżej
„– Zaprojektowanie loga wraz z prawami autorskimi kosztowało gminę dokładnie 60 zł – mówił włodarz gminy, odpowiadając na pytanie radnych dotyczące kosztów przedsięwzięcia.”
Kłosy wy moje, z pól oleśnickich, toż przyjdą żniwa i zdrowo was przemłócą. Chociaż lebszy byłby herbicyd….
No i kolejny logoogóras czyli Tarnogród.
„-Z przeprowadzonego wywiadu wynika, że 76 % ankietowanych odpowiedziało na to pytanie, że największe możliwości Gmina posiada w ogólnie pojętych dziedzinie jaki są rolnictwo i ogrodnictwo. 7% ankietowanych wskazało turystykę i rekreację agroturystyczną. Produkcja przemysłowa 10%, działalność usługowa tylko 6%. 18 % ankietowanych uważa za najmocniejsze strony to bliskość i dostępność do terenów zielonych a także ekologiczna żywność, 17 % ankietowanych do mocnych stron zalicza położenie geograficzne oraz korzystny stań środowiska naturalnego – referował Marek Stadejek Account Executive Agencji VIP.
Na tej podstawie stworzono propozycje loga gminy, które bezpośrednio nawiązywać będzie do ekologicznych upraw owoców i warzyw.”
Logo – propozycja Nr 1
Logo – propozycja Nr 2
Logo – propozycja Nr 3
Jezusicku, rewelka! Szczególnie nr 1, VIP rządzi.
Fotki z serwisu bilgoraj.com.pl, gdzie można je zobaczyć w pełnej krasie a i poczytać więcej o.
A teraz poważnie.
Poczytajcie artykuł Kamila Cebulskiego o makaronach, to znaczy o Malmie i jej udupieniu. Na prawdę warto.
Podobne artykuły
design logo promocja
Tagi: grupa Kamil Cybulski Malma marketing Oleśnica pracuj specjalizacja Tarnogród VIP
komentarze 4
Jak ktoś kupuje logo-koszmarka za 60zl to można go posądzić o skąpstwo i bezguście. Gorzej jak instytucja państwowa kupuje za 5000zł coś takiego: http://patrz.pl/zdjecia/ksow-tv . To wspaniałe dzieło zwyciężyło w konkursie na logo telewizji internetowej Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, instytucji należącej do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Rok wcześniej KSOW wydało 5000zł na inne dzieło zapadające głęboko w pamięć: http://patrz.pl/zdjecia/przyjazna-wies
Nie wiem czemu ani jedno logo ani drugie nie jest używane, w każdym razie w internecie nie ma ich nigdzie. Nie podobają się czy co?
A może takie praktyki wydawania pieniędzy to temat dla NIK. Jak sądzicie?
Dwa kłosy jako antenka są rewelacyjne ;) ale może lepsze byłyby cepy, większy zasięg.
Kamil jest cEbulski :)