Globalny sukces WOŚP
10 stycznia 2009Dobre, a nawet wspaniałe, wieści przed 17 Finałem Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Tuż przed nim WOŚP została uznana za najlepszą marką na świecie wśród organizacji pożytku publicznego.
3 cytaty z artykułu Fanfary dla Orkiestry najlepszej w świecie! Wojciecha Karpieszuka, Gazeta Wyborcza
Globalny sukces. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy najlepszą marką na świecie wśród organizacji pożytku publicznego. A w Polsce absolutną królową marek wszelkich.
Takie są wyniki uznanych międzynarodowych badań Brand Asset Valuator przeprowadzone w 50 krajach świata.
Wyszło, że wśród wszystkich marek w Polsce (porównywano aż 1297, w tym tak rozpoznawalne jak Coca-Cola) najlepsza jest właśnie WOŚP.
Sprawdzano główne cechy marki: wyróżnialność, zapotrzebowanie na nią, szacunek wobec niej i wiedza o niej. Co ważne, WOŚP we wszystkim zdobyła praktycznie maksimum tego, co było do zdobycia.
To się nazywa Polak potrafi. GRATULACJE!
PS. I Ty możesz pomóc dzieciom. Tegoroczny temat zbiórki to:
WCZESNE WYKRYWANIE NOWOTWORÓW U DZIECI