Dziarski 60 latek WARS
15 stycznia 2008Pamiętacie dziwny konkurs na nowe logo Wars?
Od owego konkursu minął rok, w czasie którego panowała martwa cisza, wyników konkursu nijak nie dało się obejrzeć, aż tu z szumem PR wystartowało to nowe
Prezent na na 60 lecie. Jak to wyczytałem na signs.pl:
„Celem rebrandingu jest odświeżenie i poprawienie odbioru marki wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi. Moim marzeniem jest by w przyszłości 1% podróżujących wybierało kolej jakoś środek transportu ze względu na usługi jakie proponuje Wars” – powiedział Prezes spółki Zbigniew Terek.
Fajnie ale ciekawsze jest przedstawienie tego rebrandingu na stronie firmowej WARS. Szczyt zwięzłości, ani kto projektowal, ani przedstawienia znaku w większym rozmiarze, że o przykładach zastosowania nie wspomnę.
T A J E M N I C A cicho sza. Dosłownie 4 zdania w stylu:
„Celem rebrandingu WARS jest odświeżenie i poprawienie odbioru marki wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi.”
Wiem, powtarzam się, a może oni nie mają nic wiecej do powiedzenia.
Przy okazji próbowałem znaleźć w necie stare logo, gapa nie zciągnąłem wtedy, i… bryndza. Na hasło „Wars logo” w mister G wyskakuje cała fura, tyle że Star Wars. Ciekawe swoją drogą jak firma z taką wojenną nazwą, dla obcokrajowca z angielskim, będzie się kojarzyć ze spokojnym snem i dobrym jedzeniem, à rebours?
A wracając do starego logo – może ktoś ma i zechce podesłać?
Dopisek dla nieznających francuskiego: à (a.au) rebours – na opak, na wspak, na odwrót; wstecz.
UZUPEŁNIENIE
1. Dzięki przesyłce od Pawła Wojcieszka mogę uzupełnić temat o stare logo WARS. Dziękuję za pomoc.
2. Dostałem też informację o autorze nowego projektu – nowe logo zostało stworzone przez prof. Jacka Milera, Loża A5 (dawniej Grupa A5).
3. Kwestia PR pozostała otwarta, bóg raczy wiedzieć dlaczego wybrana do tego agencja, w pół roku od zakończenia prac projektowych zorganizowała całą 1 konferencję prasową i czemu na stronie www szerokim łukiem omija się temat ogólnikami, miast o tym trąbić wszem i wobec ze szczegółami
Co sądzą o logo Wars sami zainteresowani, z branży kolejowej, można poczytać na portalu miesięcznika Rynek Kolejowy
Podobne artykuły
identyfikacja konkurs logo
Tagi: Jacek Miler logo Loża A5 rebranding Wars
komentarze 3
[…] Andrzej-Ludwik Włoszczyński. Zachęcam do zapoznania się z wpisem z 15 stycznia 2008 r. pt. “Dziarski 60 latej WARS”. Oprócz śmierdzącej sprawy wokół konkursu na logo WARS firma Loża A5 zaliczyła wpadkę […]
Dodam tylko, że informacyjnie strona Warsu to porażka na całej linii, nie ma nawet listy pociągów w której bary i restauracje Warsu jeżdżą, nie mówiąc o takiej tajnej sprawie jak menu… (na poprzedniej stronie te informacje były)