3 konkursy i brand
15 maja 2007Trzy konkursy
1. Najpierw młodzi, zdolni, kreatywni.
Konkurs International Young Design Entrepreneur of the Year 2007 dla prowadzących profesjonalną działalność designerską: architektura, architektura wnętrz i środowiska; grafika: komunikacja, publikacje, branding, multimedia; wzornictwo przemysłowe: meble, produkty przemysłowe i rzemiosło artystyczne; media cyfrowe i interaktywne; promocja designu: etc. Wiek od 25 do 35 lat. Więcej szczegółów http://www.signs.pl/article.php?sid=5575 lub bezpośrednio na http://www.britishcouncil.org/poland-competitions.htm
2. A teraz coś dla zainteresowanych plakatem.
Zakończył się pierwszy etap otwartego konkursu na plakat VI edycju Festiwalu 4 kultur w Łodzi. Wszystkie nadesłane prace można już obejrzeć na stronie www.4kultury.pl/plakat/galeria.html
3. Konkurs Bramy Kraju na najlepszy System Informacji Miejskiej rozstrzygnięty.
W kategorii „Najlepsza Realizacja SIM” nagrodę przyznano Miastu Stołecznemu Warszawa oraz nagroda dodatkowa dla Gdańska. W kategorii „Najlepsza Koncepcja SIM” nagrodę przyznano projektowi SIM dla miasta Opoczno, zas wyróżnienie dla projektu systemu informacji turystycznej Podkowy Leśnej. Więcej szczegółów na stronie http://www.marketing-news.pl/message.php?art=10353
Brand w temacie
1. Dla zainteresowanych marką i brandingiem:
Konferencja Brand Power – środa 16 maja 2007 godz. 11.40-15:20, Aula Główna SGH. Wstęp wolny dla wszystkich zainteresowanych! Więcej http://www.marketing.waw.pl/aktualnosci/2006/
2. Paweł Tkaczy zorganizował we Wrocławiu pierwsze MIDEA Brand Tea Party. Spotkania mają mieć formułę krótkich, nieformalnych prezentacji rozmów i dyskusji o zarządzaniu marką i związanych z tym zagadnieniach. Pierwszy event odbył się 9 maja (było 50 osób). Za miesiąc kolejne party! Polecam, choć sam nie mialem możliwości uczestniczyć. Materiały wideo i PDF dostępne na http://www.btp.midea.pl/