chiński redesign

31 grudnia 2014

Chiński redesign – firma ZTE zmienia logo i filozofię działania. Nowe logo pozbawione zostało części w języku chińskim i „odchudzono” literę.

logo ZTE, ChinyWięcej: businesswire.com, zte.com.cn


31 grudnia 2014
logo
Tagi:

skomentuj

Poznań wraca

27 grudnia 2014

Poznań wraca, do korzeni, czyli do herbu, i rezygnuje z gwiazdki oraz hasła „know-how”. Taki pomysł nowego prezydenta miasta.

Poznań logo i herb

Cytuję za epoznan.pl:

„Charakterystyczna gwiazdka i hasło „Miasto Know-How” towarzyszy Poznaniowi od pięciu lat. Okazuje się jednak, że mogą to być ostatnie tygodnie poznańskiego logotypu. Jacek Jaśkowiak chciałby wrócić do używania tradycyjnego herbu miasta – Będę również prosił, żeby zniknął ten napis „know-how”, bo uważam, że umiejętności należy pokazywać przez działanie wyjaśnia prezydent miasta. W przyszłorocznych materiałach Urzędu Miasta logo zostanie zastąpione tradycyjnym herbem Poznania.”

Może to nowy trend na mapie Polski? Teraz trzeba poczekać co z tego rzeczywiście wyniknie i kiedy do podobnych wniosków dojdą inne miasta.

O moich wątpliwościach związanych ze znakiem pisałem w 2009 r., w tekście „POZnaNIE”, a o problemie pomieszania z symbolami miast pisałem dwa lata temu „logo-kontra-herb”.


mix Izraela

26 grudnia 2014

Izrael pokazał swoje nowe logo turystyczne. Stawiając tym razem na pełną kreatywność w kształcie i kolorze, liter. Mówiąc szczerze bardzo energetyczny i zachęcający ten mix, a i pomysł z wykorzystaniem nie tylko w logotypie, tych kolorowych i różnorakich w kształcie liter, też bardzo dobry.

Israel nowe logo turystyczne

Izrael, nowa identyfikacja turystyczna

Przeskok, od tych dotychczasowych propozycji do obecnej, spory, co widać poniżej.

Israel stare znaki

Więcej: designtagebuch.de, font.cz

Aktualizacja 26.01.2015

Na stronie designtagebuch.de dodano więcej materiału ilustracyjnego do tej identyfikacji, warto pooglądać.

Israel brand